(+36-1) 437-0700 Kapcsolat
HU | EN
Online Zrt. Logo
  • Rólunk
  • Hírek
  • Megoldások
  • Technológia
  • Szolgáltatások
  • Minősítéseink
  • Referencia
  • Szoftver kereskedelem
  • Tanulmányok
  • Kapcsolat
  • Rólunk
    • Minősítéseink
    • Munkakörülmények
    • Karrier
    • Partnerek
    • Kapcsolat
    • Pályázatok
  • Hírek
  • Megoldások
  • Technológia
  • Szolgáltatások
    • Rendszerbevezetés
    • Rendszertámogatás
    • Rendszerüzemeltetés
    • Migráció
  • Referencia
  • Tanulmányok
  • Szoftver kereskedelem
    • Termékek
      • Progress RDBMS
      • OpenEdge
      • Aurea Sonic
    • Szolgáltatások
      • Oktatás / Tanfolyamok
      • Támogatás / Konzultáció
      • Technikai támogatás
      • Progress weblodalak

Szoftver Kereskedelem

Bevezető

Az Online Üzleti Informatika Zrt. fő tevékenysége - egyedi szoftverrendszerek fejlesztése, bevezetése és üzemeltetésének teljeskörű támogatása - mellett további üzletágakat is működtet.

A szoftverkereskedelmi üzletág fő profilja a Progress OpenEdge adatbáziskezelő és fejlesztőkörnyezet, valamint egyéb szoftver termékek magyarországi forgalmazása, továbbá az ehhez kapcsolódó szolgáltatások - oktatás, konzultáció, technikai támogatás biztosítása.

További információért kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal!


Termékek

Progress RDBMS

Fejlesztőeszközök

A Progress OpenEdge adatbáziskezelő és fejlesztőkörnyezet mindig az elsők között volt a hatékony, platformfüggetlen fejlesztést biztosító eszközök körében. Minőségét, kitűnő ár/teljesítmény arányát független tesztek és szakértői elemzések mellett elterjedtsége is igazolja.

OpenEdge Application Server

Fejlesztőeszközök

A böngészőből futtatható Progress OpenEdge alkalmazások fejlesztésének és üzemeltetésének eszköze. Alkalmas meglévő rendszerek gyors “webesítésére”, és komplex tranzakciókat megvalósító rendszerek fejlesztésére.

Aurea Sonic Software

Alkalmazás integráció

A Sonic ESB Continuously Available Architecture (CAA) a világ egyik legkorszerűbb, Enterprise Service Bus (ESB) technológiára épülő vállalati integrációs megoldása.


Szolgáltatások

  • Oktatás / Tanfolyamok

    Sok éves Progress OpenEdge és ABL (Advanced Business Language) fejlesztői és üzemeltetői tapasztalatok alapján összeállított, folyamatosan továbbfejlesztett tanfolyamok, melyek a fejlesztőknek és a rendszerek üzemeltetőinek egyaránt jól hasznosítható, aktuális ismereteket biztosítanak.

    Progress OpenEdge Tanfolyamok

    Tanfolyamok indításával kapcsolatban, kérjük érdeklődjön a progresslist@online.hu címen.

  • Támogatás / Konzultáció

    Egyedi megállapodás alapján, Megrendelő igényeinek, valamint a felmerülő problémáknak megfelelően testreszabott formában.

    Progress OpenEdge Konzultáció

    Egyedi megállapodás alapján, Megrendelő igényeinek, valamint a felmerülő problémáknak megfelelően testreszabott formában, az alábbi főbb területeken:

    Telepítés és konfiguráció beállítás

    Állapotfelmérés

    Rendszeres adatbázis karbantartás

    Verzió és platformváltás, migráció

    Mentési és helyreállítási terv készítése, felülvizsgálata

    Teljesítmény hangolás

  • Technikai támogatás

    A Technikai támogatás - az adott licencre vonatkozó - érvényes követés-karbantartási szerződés esetén vehető igénybe.

    A karbantartási időszak alapértelmezetten egy év (egyedi esetekben lehetőség van a szolgáltatás tört évre való megrendelésére, pl. ha minden meglévő termékének a lejárati dátumát egy napra szeretnék szinkronizálni).

    A Progress OpenEdge követés-karbantartás keretében az alábbi szolgáltatások állnak rendelkezésre:
    Karbantartás alatt nem álló termékekre is igénybe vehető szolgáltatás a felhasználószám bővítés.

    Technikai hotline támogatás: támogatás a licensz üzemeltetése során fellépő működésbeli hibák elhárítására:

    az ügyfélnek lehetősége van a Progress supporthoz fordulni a problémájával, ebben közvetítő, támogató segítséget nyújt az Online Zrt.

    a gyártó által kiadott hibajavító (patch) verziók letöltésére jogosult az ügyfél

    Jogosultság a verzió-frissítéshez:

    Karbantartás alatt álló termékre ingyenesen kérhető a verzióváltás egy magasabb verziójú termékre. Frissítés igénylése esetén a régebbi és az új verzió együttes használatára ( a migrációra ) 30 nap áll a rendelkezésre, utána a régi verzióban fellépő esetleges hibákra a technikai hotline már nem áll rendelkezésre.

    100% érték beszámítás új termék vásárlásakor:

    ez jelenti az igyenes platformváltás lehetőségét (pl. Linux-os termékről más operációs rendszer alatt futó termékre), és a termékcsoporton belüli termékcsere lehetőségét (pl. Workgroup adatbázis kezelő felbővítése Enterprise változatra).


Progress weboldalak

A Progress Software Corporation hivatalos weboldala

(+36-1) 437-0700 Kapcsolat

Online logo
szechenyi
nfki
  • Jogok és feltételek
  • A Vállalat
  • Referencia
  • Hírek
  • Megoldások
  • Technológia
  • Szolgáltatások
  • Szoftver kereskedelem