Bevezető
Az Online Üzleti Informatika Zrt. fő tevékenysége - egyedi szoftverrendszerek fejlesztése, bevezetése és üzemeltetésének teljeskörű támogatása - mellett további üzletágakat is működtet.
A szoftverkereskedelmi üzletág fő profilja a Progress OpenEdge adatbáziskezelő és fejlesztőkörnyezet, valamint egyéb szoftver termékek magyarországi forgalmazása, továbbá az ehhez kapcsolódó szolgáltatások - oktatás, konzultáció, technikai támogatás biztosítása.
További információért kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal!
Termékek
Progress RDBMS
Fejlesztőeszközök
A Progress OpenEdge adatbáziskezelő és fejlesztőkörnyezet mindig az elsők között volt a hatékony, platformfüggetlen fejlesztést biztosító eszközök körében. Minőségét, kitűnő ár/teljesítmény arányát független tesztek és szakértői elemzések mellett elterjedtsége is igazolja.
OpenEdge Application Server
Fejlesztőeszközök
A böngészőből futtatható Progress OpenEdge alkalmazások fejlesztésének és üzemeltetésének eszköze. Alkalmas meglévő rendszerek gyors “webesítésére”, és komplex tranzakciókat megvalósító rendszerek fejlesztésére.
Aurea Sonic Software
Alkalmazás integráció
A Sonic ESB Continuously Available Architecture (CAA) a világ egyik legkorszerűbb, Enterprise Service Bus (ESB) technológiára épülő vállalati integrációs megoldása.
Szolgáltatások
-
Oktatás / Tanfolyamok
Sok éves Progress OpenEdge és ABL (Advanced Business Language) fejlesztői és üzemeltetői tapasztalatok alapján összeállított, folyamatosan továbbfejlesztett tanfolyamok, melyek a fejlesztőknek és a rendszerek üzemeltetőinek egyaránt jól hasznosítható, aktuális ismereteket biztosítanak.
Progress OpenEdge Tanfolyamok
Tanfolyamok indításával kapcsolatban, kérjük érdeklődjön a progresslist@online.hu címen.
-
Támogatás / Konzultáció
Egyedi megállapodás alapján, Megrendelő igényeinek, valamint a felmerülő problémáknak megfelelően testreszabott formában.
Progress OpenEdge Konzultáció
Egyedi megállapodás alapján, Megrendelő igényeinek, valamint a felmerülő problémáknak megfelelően testreszabott formában, az alábbi főbb területeken:
Telepítés és konfiguráció beállítás
Állapotfelmérés
Rendszeres adatbázis karbantartás
Verzió és platformváltás, migráció
Mentési és helyreállítási terv készítése, felülvizsgálata
Teljesítmény hangolás
-
Technikai támogatás
A Technikai támogatás - az adott licencre vonatkozó - érvényes követés-karbantartási szerződés esetén vehető igénybe.
A karbantartási időszak alapértelmezetten egy év (egyedi esetekben lehetőség van a szolgáltatás tört évre való megrendelésére, pl. ha minden meglévő termékének a lejárati dátumát egy napra szeretnék szinkronizálni).
A Progress OpenEdge követés-karbantartás keretében az alábbi szolgáltatások állnak rendelkezésre:
Karbantartás alatt nem álló termékekre is igénybe vehető szolgáltatás a felhasználószám bővítés.Technikai hotline támogatás: támogatás a licensz üzemeltetése során fellépő működésbeli hibák elhárítására:
az ügyfélnek lehetősége van a Progress supporthoz fordulni a problémájával, ebben közvetítő, támogató segítséget nyújt az Online Zrt.
a gyártó által kiadott hibajavító (patch) verziók letöltésére jogosult az ügyfél
Jogosultság a verzió-frissítéshez:
Karbantartás alatt álló termékre ingyenesen kérhető a verzióváltás egy magasabb verziójú termékre. Frissítés igénylése esetén a régebbi és az új verzió együttes használatára ( a migrációra ) 30 nap áll a rendelkezésre, utána a régi verzióban fellépő esetleges hibákra a technikai hotline már nem áll rendelkezésre.
100% érték beszámítás új termék vásárlásakor:
ez jelenti az igyenes platformváltás lehetőségét (pl. Linux-os termékről más operációs rendszer alatt futó termékre), és a termékcsoporton belüli termékcsere lehetőségét (pl. Workgroup adatbázis kezelő felbővítése Enterprise változatra).