(+36-1) 437-0700 Kapcsolat
HU | EN
Online Zrt. Logo
  • Rólunk
  • Hírek
  • Megoldások
  • Technológia
  • Szolgáltatások
  • Minősítéseink
  • Referencia
  • Szoftver kereskedelem
  • Tanulmányok
  • Kapcsolat
  • Rólunk
    • Minősítéseink
    • Munkakörülmények
    • Karrier
    • Partnerek
    • Kapcsolat
    • Pályázatok
  • Hírek
  • Megoldások
  • Technológia
  • Szolgáltatások
    • Rendszerbevezetés
    • Rendszertámogatás
    • Rendszerüzemeltetés
    • Migráció
  • Referencia
  • Tanulmányok
  • Szoftver kereskedelem
    • Termékek
      • Progress RDBMS
      • OpenEdge
      • Aurea Sonic
    • Szolgáltatások
      • Oktatás / Tanfolyamok
      • Támogatás / Konzultáció
      • Technikai támogatás
      • Progress weblodalak

Technikai támogatás

A Technikai támogatás - az adott licencre vonatkozó - érvényes követés-karbantartási szerződés esetén vehető igénybe.

A karbantartási időszak alapértelmezetten egy év (egyedi esetekben lehetőség van a szolgáltatás tört évre való megrendelésére, pl. ha minden meglévő termékének a lejárati dátumát egy napra szeretnék szinkronizálni).

A Progress OpenEdge követés-karbantartás keretében az alábbi szolgáltatások állnak rendelkezésre:

 

  • Technikai hotline támogatás: támogatás a licensz üzemeltetése során fellépő működésbeli hibák elhárítására:
    • az ügyfélnek lehetősége van a Progress supporthoz fordulni a problémájával, ebben közvetítő, támogató segítséget nyújt az Online Zrt.
    • a gyártó által kiadott hibajavító (patch) verziók letöltésére jogosult az ügyfél
  • Jogosultság a verzió-frissítéshez:

    • Karbantartás alatt álló termékre ingyenesen kérhető a verzióváltás egy magasabb verziójú termékre. Frissítés igénylése esetén a régebbi és az új verzió együttes használatára ( a migrációra ) 30 nap áll a rendelkezésre, utána a régi verzióban fellépő esetleges hibákra a technikai hotline már nem áll rendelkezésre.
  • 100% érték beszámítás új termék vásárlásakor:

    • ez jelenti az igyenes platformváltás lehetőségét (pl. Linux-os termékről más operációs rendszer alatt futó termékre), és a termékcsoporton belüli termékcsere lehetőségét (pl. Workgroup adatbázis kezelő felbővítése Enterprise változatra).

 

Karbantartás alatt nem álló termékekre is igénybe vehető szolgáltatás a felhasználószám bővítés.

További információért kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal!

  • Szoftver Kereskedelem
  • Bevezető
  • Referenciák
  • Progress weboldalak
  • Termék
  • Progress RDBMS
  • OpenEdge Application Server
  • Aurea Sonic Software
  • Szolgáltatás
  • Technikai támogatás
  • Támogatás / Konzultáció
  • Oktatás / Tanfolyamok

(+36-1) 437-0700 Kapcsolat

Online logo
szechenyi
nfki
  • Jogok és feltételek
  • A Vállalat
  • Referencia
  • Hírek
  • Megoldások
  • Technológia
  • Szolgáltatások
  • Szoftver kereskedelem