Az átadott rendszer folyamatos hibamentes üzemeltetését és igény szerinti továbbfejlesztését kiforrott rendszertámogatás módszertannal támogatjuk.A szoftverüzemeltetés-támogatási szolgáltatások keretében telefonos ügyeletet, távoli eléréssel, illetve szükség esetén helyszíni jelenléttel hibaelhárítási szolgáltatást nyújtunk, valamint rendelkezésre állunk helyszíni tanácsadási közreműködésre és oktatásra.
A szoftverkövetési szolgáltatások körébe tartozik a bevezetett informatikai rendszer hibamenedzsmentje és a folyamatos verziófrissítése is.
Partnerünknél tevékenységében, eljárásrendjében bekövetkező változások, vonatkozó jogszabályi előírások illetve piaci tendenciák által szükségessé váló további új funkciókra, fejlesztési igényekre vonatkozó felkérésre egyedi fejlesztési ajánlatot adunk, vagy átalánydíjas rendelkezésre állás keretében végezzük el a szükséges módosításokat.