
A rendszerbevezetés szolgáltatás keretében végezzük el informatikai rendszereink adaptációját partnereink, megrendelőink számára. A rendszerbevezetés első lépéseként feltérképezzük a megbízó igényeit és jelenlegi üzleti folyamatait, illetve - újonnan létrehozott szervezet esetében - tapasztalatainkkal segítünk ezek kialakításában. Az így megismert üzleti folyamatokra építjük rá a testre szabott rendszert.
A rendszer átadását többkörös belső tesztelés előzi meg, a végső, a megbízó által folytatott felhasználói tesztek és a próbaüzem során pedig az Online szakemberei folyamatos helyszíni konzultációs felügyeletet és támogatást biztosítanak.
A rendszer készre formálása közben elkészítjük a teljes rendszer-dokumentációt, amelyet a felhasználóknak és üzemeltetőknek tartott oktatással egészítünk ki.
Éles üzemi indulás előtt a megvalósult informatikai rendszert szükség esetén gépi migráció keretében feltöltjük a korábbi informatikai rendszerekben tárolt, azokból kinyert üzleti adatokkal, hogy az új rendszerre történő átállás gyors és zökkenőmentes lehessen.